Zdjęcie wykonane Teleskopem Hubble'a przedstawia małą, otwartą gromadę gwiazd Pismis 24, która znajduje się w centrum dużej mgławicy emisyjnej NGC 6357 w konstelacji Skorpiona, w odległości około 8 tys. lat świetlnych od Ziemi. Niektóre gwiazdy w tej gromadzie są ekstremalnie masywne i emitują intensywne promieniowanie ultrafioletowe.

Najjaśniejszy obiekt na obrazku jest nazwany Pismis 24-1. Kiedyś myślano, że to źródło światła pochodzi od jednej masywnej gwiazdy, o masie od 200 do 300 Słońc. Obecnie uważa się, że maksymalna masa gwiazdy to 150 Słońc, dlatego astronomowie postanowili dokładnie zbadać to za pomocą Teleskopu Hubble'a. Okazało się, że są tam dwie gwiazdy, każda o masie około 100 mas Słońca. W dodatku, spektroskopowe obserwacje z naziemnych teleskopów pokazały dalej, że jedna gwiazda ma jeszcze jednego kompana w układzie podwójnym. Układ jest zbyt niewielki żeby można go było dostrzec nawet za pomocą Teleskopu Hubble'a. Na podstawie tych obserwacji astronomowie rozdzielają masę Pismis 24-1 na trzy gwiazdy. Chociaż gwiazdy są jednymi z najcięższych jakie do tej pory udało się zaobserwować, to w pojedynkę i tak nie przekraczają limitu masy.

Andrzej Żukowski