Za pomocą Kosmicznego Teleskopu Hubble’a odkryto nietypowy kokon pyłu, nazywany mgławicą refleksyjną, otaczający gromadę młodych gwiazd. Mgławica „Podwójna Bańka” („Double Bubble”), oznaczana N30B, jest częścią większej mgławicy (DEM L 106) znajdującej się w Wielkim Obłoku Magellana – satelitarnej galaktyce leżącej 160 tysięcy lat świetlnych od nas. Zdjęcie wykonane przez Teleskop Kosmiczny pokazuję fluorescencję wodoru i siarki oraz biało-niebieskie punkty gorących gwiazd.

Jasna gwiazda widoczna w górnej części fotografii, oznaczona Henize S22, świeci poprzez pyłowy kokon niczym lampa poprzez dym. Ten nadolbrzym znajduje się zaledwie 25 lat świetlnych od mgławicy. Gdybyśmy znaleźli się w pobliżu Podwójnej Bańki, zobaczylibyśmy Henize S22 świecącą 250 razy jaśniej niż Wenus na naszym niebie.

M.S. Oey z Lowell Observatory i Y.-H. Chu z University of Illinois są członkami zespołu badającego DEM L 106. Wraz z innymi wpółpracownikami wykorzystali mgławicę N30B do wykonania pomysłowej obserwacji. Zarejestrowali widma różnych części tego obiektu i w ten sposób otrzymali widmo S22 oglądane pod różnymi kątami. Zaobserwowali, że spektrum światła gwiazdy zależy od kierunku z którego na nią patrzymy. Sugeruje to istnienie płaskiego dysku gazu wokół jej równika.

N30B została odkryta w latach pięćdziesiątych przez K. Henize’a, który potem został astronautą NASA.

Obrazy DEM L 106 uzyskano przez połączenie obserwacji wykonanych w 1998 i 2001 roku.