Kiedy:
www.facebook.com/cnkplanetariumwenus/
Kontakt:
Centrum Nauki Keplera - Planetarium Wenus
Jak zostać inżynierem kosmicznym? - Spotkanie online @ Online
7 maja o godzinie 18:00 odbędą się kolejne Czwartkowe Spotkania z Nauką pod tytułem „Jak zostać inżynierem kosmicznym?”.

Ponownie będzie to spotkanie online. Transmisja będzie wyświetlana na żywo na profilu Planetarium Wenus!

Jesteś ciekawski i szukasz pomysłu na siebie? A może interesuje Cię kosmos i technologia kosmiczna? Posłuchaj recepty na ciekawe życie w świecie kosmicznych technologii. Razem poszukamy sposobu na sięgnięcie gwiazd, nie tylko patrząc przez teleskop.

Jędrzej Górski to inżynier i naukowiec, który uczył się i pracował m.in. w takich miejscach jak ESTEC (ESA), Space Studies Program (International Space University). Jest on również pomysłodawcą projektu FREDE, który od kilku lat bada proces rozpadu freonów w górnej warstwie atmosfery.

Podczas wydarzenia każdy będzie mógł zadać pytanie prowadzącemu – wystarczy napisać komentarz pod wyświetlaną relacją! Jeżeli już teraz macie pytanie do zaproszonego gościa, przyślijcie je nam w wiadomości prywatnej.

Jest to wydarzenie, które miało się odbyć w Planetarium Wenus 05.03.2020, jednak w związku z zaistniałą sytuacją, zostało przeniesione.

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w wydarzeniu!

Tobiasz Wojnar