Kiedy:
Bez opłat
Kontakt:
U.S. Embassy Warsaw
Kosmiczny architekt, Leszek Orzechowski - Space Career Days I @ Online

🚀 Chcecie dowiedzieć się, czym zajmuje się kosmiczny architekt? A może planujecie karierę w dziedzinie nauk związanych z kosmosem?

Zapraszamy na pierwsze spotkanie z cyklu Space Career Days❗️

13 maja o godz. 18:00❗️

Naszym gościem będzie Leszek Orzechowski, architekt kosmiczny, założyciel grupy projektowej Space is More, która zajmuje się m.in. tworzeniem koncepcji pozaziemskich placówek. Nasz gość opowie, jak projektować na innych planetach, ale też o tym jak doszedł do tego momentu w swojej karierze, w którym jest dziś, o swoich sukcesach i porażkach. 🚀 Zapowiada się niezwykle ciekawie 🙂
Spotkanie poprowadzi Kinga GruszeckaPolskiej Agencji Kosmicznej

Wydarzenie odbędzie się na platformie Zoom w języku polskim. Zachęcamy do wysłania pytań przy rejestracji emailem.

REJESTRACJA:

Zainteresowanych prosimy o e-mailowe zgłaszanie się na adres: WarsawSeries@state.gov
W temacie należy wpisać Space Career Day 1, a w treści imię i nazwisko, szkoła/uczelnia i ewentualnie pytanie do naszego gościa.
Zgłoszenia przyjmujemy do godz. 14:00 do 12 maja. Ilość miejsc ograniczona. Wszystkim osobom zarejestrowanym prześlemy link do wydarzenia.

Tobiasz Wojnar