Kiedy:
65-454 Zielona Góra
Kontakt:
Centrum Nauki Keplera - Planetarium Wenus
693 891 680
O Misji Rosetta na Czwartkowych Spotkaniach z Nauką @ Centrum Nauki Keplera - Planetarium Wenus

Czwartkowe Spotkania z Nauką to cykliczne prezentacje w sali planetaryjnej, w niecodziennym wydaniu. Zaproszeni przez nas goście przedstawiają ciekawe zagadnienia z różnych dziedzin nauki, korzystając z ekranu rozciągającego się na całą szerokość sceny, co daje niesamowity efekt.

Do tej pory, podczas Czwartkowych Spotkań gościliśmy doktorów astronomii, fizyki, podróżników, fotografów oraz pasjonatów, posiadających olbrzymią wiedzę z danego zakresu.

W pierwszy czwartek lutego, na naszej scenie zagości dr Milena Ratajczak z Uniwersytetu Warszawskiego, która zaprezentuje temat „Misja Rosetta, czyli o lądowaniu na komecie.”

Komety, jedne z najbardziej tajemniczych ciał Układu Słonecznego, od wieków budziły podziw i zdumienie. Te spektakularne obiekty z roku na rok odkrywają przed nami swoje tajemnice, stawiając jednocześnie przed ludzkością kolejne nietrywialne zadania. Dokąd zaprowadziła nas mieszanka ciekawości, ambicji i technologii? Przyjdź i się przekonaj!

Serdecznie zapraszamy 6 lutego o godzinie 18.00. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Rezerwacja miejsc nie jest wymagana.

Podczas spotkania odbędzie się również losowanie drobnych upominków, wśród uczestników.

Tobiasz Wojnar