Kiedy:
31-059 Kraków
Kontakt:
We Need More Space
We Need More Space in Cracow #4 @ HEVRE

Przedstawiamy Wam kolejną kosmiczną edycję krakowskiego We Need More Space!

Potrzebujesz kosmosu tak bardzo jak my? Już 9 stycznia w HEVRE masz wyjątkową okazję spotkać innych pasjonatów kosmosu i posłuchać niesamowitych kosmicznych historii 🚀

Na scenie pojawi się kilku niezwykłych prelegentów – oto i oni!

🛰️ Michał Zawada
Aktywny radioamator-krótkofalowiec, pasjonat łączności satelitarnych, rejestrowania i analizy słabych sygnałów radiowych dobiegających z przestrzeni kosmicznej, właściciel segmentu naziemnego Spacecomm.cloud, dostawca usług TT&C dla polskich misji satelitarnych: KRAKsat oraz Światowid.

🗨️ Czy da się dogonić marzenia? Czyli od telefonu sznurkowego do łączności satelitarnej.

Niezwykła prezentacja z segmentu radiowo-satelitarnego o biciu rekordów w odległości dekodowania sygnałów z sond kosmicznych, ratowaniu obiektów znajdujących się na orbicie, a także o ostatnich polskich misjach satelitarnych KRAKsat i Światowid. Jeśli chcesz dowiedzieć się co słychać u japońskich sond kosmicznych oraz jaki jest cel wysyłania sygnału radiowego z zakodowanymi genomami DNA zwierząt zagrożonych wyginięciem w kierunku egzoplanet – to absolutne must see!

🛰️ TBA